Sunday 24 March 2013

dunia baru

Assalamualaikum wahai manusia yang ade kat dunia nie..
dah lame giler kot aku da tak berblogging..nak dekat bape bulan dah..hehe..almaklumlah..orang busy katekan..aku dok asrama mcam dok kat umah pulak..yelaa lame giler kot xbalek..nk dekat sebulan lebih..macam lebih ok maktab dari dok umah..aku cam orang giler gak ar dok maktab..macam2 masalah mendatang..tp aku oke jer..xdek ar mati sbb xleh solve masalah..ahakzzz..tp yang buat aku lebih giler lagi bile pikir sal belajar..hoi..giler subject killer die..nak mampos aku study..chemist,physics,add math,math mode..mati aku dibuatnyer..ncb bek aku tak amek biology..kalu tak tmbah agi satu subject science..aku dalaa xminat lngsung science..leh mampos aku..so,aku decide amek subject prinsip akaun..yang agak membunuh aku..xdek la susah mane..n xdeklaa snang mane..tp oke laa..still can go on..beselah baru lagi..ngehh..cakap besar pulak..sbnarnyer aku taknak amek due2..tp die kan option..kne choose one..either PA or BIO..so,aku pon pilihlaa PA..hehe..oke..tu baru sal pelajaran..psal mende yang wakil2 maktab pulak..sdeyhh giler kot xdpt Bola jaring...mmg tipu laa kate tk sdeyhh an..walaupon muke aku steady mse pemilihan tuh,,tp dalam hati aku menangis selok cam baby yang baru je dilahirkan..cam tuh laa dalam hati aku..tp aku malas nak tnjuk..tp aku happy tok kawan2 aku yang dpat..SABRINA..yang len cam ziha,umai,ain..da comfirm2 dapat..tp tok sabrina tahniah cgt2 sbb terpilih..do the best buddy..okayy!!hoho..tp aku happy sgt sbb group SEM aku terpilih dpt gi as representative for TUNAS SAINTIS..walaupon whole of the project,,bnyknyer usaha radziah..tp kalau group aku kene gi sorang jer,,aku pilih radziah arr..huhuhu...tp program ue buat kat mrsm kuantan jer..kalau buat jauh cket kan best..baru bersemangat cket aku nak gi..ni tak kat tmpat tmphnyer darahku jer..hurmm sdeyhh..krik krik jer aku malam2 nie..satu agi masalah besar aku..aku gado ngan si di sampai laa skang nih..die mmg laa da maafkan aku tp die kata kat AININSOFIAAZAHAR yang die daa xleh mcm dulu..padahal aku daa berjanji xnak buat daa bende tuh..tp die xcayer..dy takot aku mungkir janji n buat agi..asal xcyer aku nyer..sengal jer..ingat aku nie jenis yang mungkir janji ker..sakit nyer hati kiter..tp aku sayangkan die..mule2 mmg laa ak suke bese jer..tp setelah aku rapat nagn die aku jadi sayang kan die..die ingat senang ker nak sayang orang..die bole laa buang gitu jer perasaan sayang..aku tak..aku jenis susah melupakan orang..lagi2 orang tuh orang yang akan selalu aku jumpa..stu batch pulak tuh..seriously,,but mse nih aku still xleh lpe die..aku sayang aku laa bengong..gehh,,ibe2 mencarot..stress gt..die xtahu aku stress kat maktab sbb die..ape masalah die nak offensive cgt ngan aku..aku buat cket jer..tp makan dalam..bukan dalam daa..ntah2 tembus trus..sbb dalam cgt an..skt ati aku..tp sirius..lpas nie aku akan jadi seego yang mngkin..jgn terkejot kalau aku akan berubah serta merta..seorang yang ganas di kelas menjadi seorang yang lemah lembut..ak brubah sbb kau manusia..sedar cket ar..aku takot suatu hari nanti aku akan benci kau...jangan sampai tahap tuh laa manusia..sbb mse tuh aku akn menjadi musuh ketat kau..jgn cabar aku laa..gehh over pulak kan..hurmm,,lagi satu masalah...junior2..ape msalah kau ha..aku cakap cket kau over cgt asal..nak mencarot2 kat twitter..kau ingat kau hebat cgt ar..bile mencarot rse hebat..tolonglah junior yg tersayang..jgn ngokngek cgt ar..kecoh kat twitter tahu tak..ramai kawan aku tnyer aku tahu tak asal kau gado ngan kau..mentang2 laa famous kat batch aku,,nak tanyer2 pulak sal aku kat batch aku...asal???kau nak serang aku kat maktab..serang laa..kau ingt aku takot ar..mmg x ar aku nak goyang ngan kau..cket pon tak gentar ar..stress nyer aku..asal semua orang nak carik pasal ngan aku..ncb bek aku ade kwn2 yang mmberi aku sokongan dan dorongan kt aku..xdeklaa aku giler sekor2 pk msalah jer...lagi satu class mate aku..da la rmai dak mrsm kuantan..stress aku..stiap ari kene berperang mulut ngan diorang..pompuan ngan laki same jer..sakit ati jer..kalau bole aku nak jer halau dorang dari maktab tuh,,tapi sbb kan aku takdek kuasa jer..nak wat keje menghalau2 nih..dorang tuh cgt menyakitkan hati n mata..buat menyemak kat mata aku..ncb bek ade gak yang certain bek..xdek laa semua..tp most of them laa..ngokngek kan..tp xpelaa...aku terimaa..dugaan semua nih..kpd MR R aku...AKU SAYANG KAU...ngantox giler kot..tadi ingt nak tulis pendek jer tp xpelaa..da terbuat novel pulak..rase puas lepaskan kat blog..hilang cket stress aku...got to go dear blog..NYTEZz..

p/s : mesti banyak taipo..hehe..sorry bitch..


No comments :

Post a Comment