Monday 19 November 2012

Worst Love




Aku menangis bukan kerna aku memerlukanmu bukan kerna aku mahu kau kmbali pada aku tapi kerna akhirnya aku menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi dalam hidup aku..

 Aku terpaksa terima akhir kisah cinta kita dan percaya yang aku boleh hidup tanpa kau..soal hati tiada undang-undang apatah lagi paksaan.

Tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada putus cinta..

Cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun terpaksa melepaskan dia pergi untuk orang yang lebih baik dan sempurna..

Cinta akan hidup bersama waktu ,,bila waktu itu mati,maka matilah cinta itu..

Melupakan seseorang yang disayangi amat sukar walaupun terpaksa..



Aq doakan yg die akn bhgie dgn owg yg lbih bek drpde aq..aq cume nk die thu yg aq syg die sngt2..


HATI MERANA<3








1 comment :

  1. sue,,,are you having a prolem with him,,,tell me babe,,,,,

    ReplyDelete