Friday 16 November 2012

boarding school


Haish...
rindu giler maktab..rindu nak buat masalah lagi..panjat tembok...hehe..jahat sangat ke aq..aq rase biasa jer..setakat panjat tembok..apa laa sangat...biasa la tu kan..over jerkk..
tapi yang paling penting aq free dari PMR...no more exam..hee...tapi risau pulak taun depan...gilaa aq..
CHEMISTRY,PHYSHICS,BIOLOGY...
oo god...tolong aq...


AHAKsss
migty...bleh laa..bez ar gak..aktiviti bes laa jugak tp yg pling bes nyer dpt ngn kawan2 yang disayangi..oh god..
the best moment..aq harap taun depan aq sempat jumpa semua batch f3 2012 muadzam shah..sayang giler diorang...banyak kenangan yang susah giler nak dilpakan walapun mengalami lupa ingatan...seriously beb...





























SO...tu je laa gambar2 kengangan yang tak berapa banyak..kang aq tnjuk semua abis pulak space blog aq..hee..sdeh pulak aq tngok gmbbar2 kwan aq nih..sob3..harap kite ade jodoh ag laa yerk taun depan..papepon aq doakan kawan aq semua dapat result yang gempak2 abis..dan pindah ke mrsm bitara..hee..AMIN~


  • kepada ahli homeroom aku lak...papai korang..kita takkan bersama lagi..aku harap korang akan berjaya..kepada cikgu marni..time kasih banyak2 kerana telah menjaga kami...aku sayang korang sangat2..





  • kepada classmate tersayang aku...perempuan je laa erk...thanx coz selama nie be nice ngan aq..aq harap korang ikhlas,,,hee..aq sayang korang sangat2,,aq harap result korang nanti gempak2 belaka oke..papai sayang2 ku...




  • kepada bestfriend aku yang tersayang(alyssa nasir)...thanx coz sudi jadi kawan aku..aq sayang ko sesangat...




diz is my friends that always beside me..


















enough is enough laa k..thats all memories that always in my mind...love u all..



SAYANG KORANG SESANGAT,,,<3


No comments :

Post a Comment