Wednesday 4 December 2013

Secebikk rase!

Assalamualaikum.
walle walle boom! bosang jugakk aku dok umah .tp i love my family much.mama ayah along angah n ibad.mmg sayang gegilerr laa.no one can replace them.dok umah lepak2 ngan diorang je laaa.tp best2 bole share2 citer.best sangat.macam bedtime story jer.hukhuk. dok maktab bezzz jugakk coz all my frenz forever ade kat ctu an.rndu arrr besties aku yg disayangi sokmo.rndu nak wat nakal kat maktab.hopefully diorang chat2 saja di mane mereka berada yer.yeesssaa! hmmm,yang xleh blahh nyer taun depan nak berperang besar.bukan PMR daa.tp SPM. oh my gosh . ya tuhan .besar sungguh cabaran yg akan aku lalui. hamboi ayatt.perghh daah macam cikgu bahasa melayu pulop aku.dunia aku kat maktab mmg lain aku kat umah.kenape laa aku xleh jadi diri aku sendiri kat maktab.i tried but i cant.hammmboii. terokk naww english aku skang.hohooho.it oke its alright laa yerrr.hmm,, takut dan gerun aku nak spm. gotcha! i hope everything gonna be okayy saje taun depan. grrrrrrrrrrr =_='. camne laa aku kan.result form4 pon cukop2 makan jer.ni pulakk nak spm.hampehhh.so xleh nak study smart sangat laa.kene study hard .panjang kate , pendek xkate ape.ngossss.nonsense laa aku.mama ayah tolong sue tahan kat maktab ue.bertahan dengan pelbagai rintangan dan dugaan . cikgu,batch,result,classmates,kawan,dak laki. banyak sangatsangat masalah aku nie.benci denn.aku kene strongg not weak like uallzz.hikhik.act, like me.hmm,,camne aku nak hadapi classmate tercinte aku tuhh.aku malas toll laa nak masuk kelass yang best tuh.xsebati dengan life aku langsung.setiap ari wat aku happy jerr.nak laa jugakk nangis sekali sekale kann.asyik2 happy.bosang jugakk.andai aku dapat mengundur mase lalu daa lame aku amek bio tahu takk.tak hingin aku amek pa yg xberapa nak senang ue dengan bertambah classmates yang sengal2 belaka.huuuhh.arghhhhhhh.aku benci diaaa.tersangat2 laa benci.malas nak mention kannn.tp yang pasti aku benci dia sangat2.aku try ar nak kacik2 ker tp still xlehh sbab prasaan benci aku terlalu menebal dalam diri aku nih..betape bnci nyer aku kat diaa.ohh please laa get out from this college and go to hell dear.i dont want to see your innocent face in front of me.get out of my sight.im begging.sob.sob.kalu laa aku bole merayu macam tuh and die akan buat ape yang aku merayukan tuh,,pasti aku akan melakukan.but its impossible.never be happen.smpai mati pon die xkan blahh dari hidopp aku.kenape laa kau muncul dalam hidup aku nak kau pergi mampos dari pandangan aku.xdek sape yg paham aku.knape diorang sume oke jer ngan die.knape aku xleh oke.daa laa sek2 die versus ngan sek2 aku.ncb bek sek2 aku memahami aku.walaupun segelintir saje.hmmmmmm.mama daa mnx pertolongan kwn ayah soh pndahkan aku kat maktab lain.tp aku ase macam xdpt jer.sbb lagi satu tahun jer lagi.tp bile pk2 balek aku pon xnak pindah sedih ohh nak tngglkan besties kat sane.ssah nak carikk ohh.pakwe bole dicari tp kawan mmg payag arrr.aku nie daa laa susah nak kacik ngan orang.ohh please laa..kuatkan aku dari cabaran semua nih.aku xsanggup.nak menitiskan air mate aku nie.valueable au.ingat xdekk nilai ker.hmm,lepas nie aku xnak suke or minat sape2 daa..aku xnak bercinta langsung.aku benci laa lelaki.diorang sume xgune.uselesss.aku benci lelaki.i hate them much..lelaki semua selfish and ego.xdek yang baikk.semua jahat n kejam.no boys no cry laaa.ingat no girl no cry jer.pompuan pon bolehhh laaaa.:P.dalam dunia xdek ape yg mustahil kalu ade kayakinan dalam diri.go on sue! chaiyokkk lady ! hmmm,,prkataan sayang,rindu senang je kan nak ucapp tp susah nak betol2 rase.kalau aku pon bole sebut kat semua orang.bukan kau jerr.pakai sebut je tapi ntah rase ke takk ntahh.wat bijokkk jer.hampehhh.xsuke tol aku kalau orang suke sebott jer.kepada mr.H , jangan sebot kalu anda xbermaksudkan nya.okayyy.whatever laa.. okayyy.kau ngan sek2 kau same jer.xdek beza nyer.btolla kate umai n sek2 aku,kau bukan bole cayer sangat.same jer ngan sekk2 kau ue..sbb kau aku hopelesss auu.hm,aku xtahu laa kenape aku marah sangat ngan kau.aku pon xtahu ape salah kau..kau xwat pape pon kat aku.tp......ntahhhhlaaaa...fyi,kawan tak menyakiti kawan? means? kau nak tahu??? maksudnyer kalau aku nie kawan kau , kau takkan wat aku sakit ati ngan kate2 kau yang tak berasas ue.joking pon agak2 laa kan tp jangan sesekali menggores hati kawan kau ue.watch out with your words dear.tak semua bende kau bole wat gurauu.and one more thing perkataan GEH ue xsemestinyer bole dibuat ayat terakhir lpas bergurau.maybe akan menyakitkan seseorang.aku suke orang yang suke nonsense(mengarot) tp aku benci orang yang suke insulting(menghina).aku respect kau sbg kawan aku.jangan sampai respect aku hilangg.understood???hmmm,papepon aku rindu sek2 aku,,,ain(selalu ade tok aku),sab(nasihat yang bernas n nice jokes dear),ziha(suke buli aku n citer2,switt saja kamu),umai(citer2 n suke wat aku gelakk),hanin(suke loya buruk hikhik,comell,),mai(suke buli aku mcm ziha tp baikkk sangat2),era(suke citer sedih ngan aku n comell saje,hikhik),sopie(suke sparing n i like your face much),enen(suke dengar citer sdeyh aku,baikk sangat tp suke reka citer sampai buat aku marah sesangat),ad(caring n backup walaupun aku salah),hani(rindu kamu.kacik gilerr form 2.rndu lorh.kamu baekkk !),yaa(suke gelakk n take serius bile aku bercerita.haha.kelakar).korangg semua baikkk..rndu sesangat laa korangg.carribean laa kate kan.taun depan kite belaja rajin2 ea n prove it that we can do it.n jadikk budakk baek ckett.jahat sangat kahh kiter.nakal je kann.wat lekk wat peace.^_^ v hikhik..9A+ in spm 2014 AMIN.aku akan sentiasa mendoakan korang.kejayaan kite.dunia n akhirat.aku tahu allah maha adil.allah tahu yang mane terbaikk untuk kite.so moves on my friends okayyy ! move forward not backward. next not previous. hokhok..rindu jugakk kat kawan2 aku,sha,shahriman,afiq,arif,hanis,lyssa,fauzi,iffah,irahh, n sume laa.ramaiii laa.Lol.rndu bangat2 seyhh.hopefully sihat2 saja n dibawah perlindungan allah.Amin! Good luck yer semua spm.aku harap korang semua berjaya dengan success nyer.Amin ! sayang korang bangat2.buddies takkan terpisah...papepon thts all my isi hati yang daa nak terkeluar nie.hikhik...harap2 ade mase lagi nak bertulis2 nie.maybe akhir taun depan kott..hehehehe.bz ohh..see you !


9A+ SPM 2014
AMIN!

No comments :

Post a Comment