Friday 23 December 2011

boWsAn gtuE lOrh

Hello n Assalamualaikum

penat nya aku menguap...asyik2 mnguap...pnat daa aku..huh...aku mlam2 ny aku xtwoo nk wat pe..cam burung an2 pon ye gak...hehe...mlam terjaga siang tdoo...hukhuk...mlam td aku g mkan ngn fam aku kat p.hut...aku ad jmpe sorang mamat ny sbijik cam kojai,,,dax 1 batch aku..tp dax ue agi nsem laa...aku ingtkan dy..puas aku dok usha dax ue...ncb bek laa ukan..kalu x...........adoiyai...cmne aku nk cover...huh...tp hot gle mkwe dy..ncb beklaa cntik..kalu x mmg xdek taste laa mamat ue..hehe...ermm,,skrg daa nk dkat 2:30 am..aku lom tdoo agi..td mama daa dtg daa bg warning...hehe..kjap ye mama..cket agi...dlm kol 3 su tutup la yerk..hehe...su nk tulis blog jap..ermm,,smalam aku dpt twoo sesuatu yg cgt mnyntapkan aku..sdeyhh lorhh..daa nk bnjir daa smlm umah aku dgn air mte aku...ncb bek xbnjir..kalu x...xpasal2 aku kne soalsiasat ngn ayah n mama...mampos aku...slamat2...hehe..arghh,,lantak dy laa...nk mati ker nk idop ker..ad aku ksah...daa laa xdek taste...xlawa lngsung pompuan ue...lwa aku agi...hehe...kalu cntik xpe gak..ny muke cam bontot kuali jer..itam gtu lorh...huh...sorry yer..xdek mksud pon nk kutuk tp terpkse...gram cgt..kalu aku jmpe dy..mmg mati ar aku kerjakan...huh...eeiii...xnk laa aku kutuk...aduhh,,dpt daa aku dose,,,ny sume salah pompuan ue..kalu xdek dy,,msti aku xdpt dose mlm ny sbb mngutuk owg...bencinyer aku....stop syukriah...xbek2..ok laa..lbey bek aku tdoo..drpd aku mngumpat...tddooo laa....papai...nytez semuanya ya...


tImE tO
sLeep....ZzZzZ...SlEep...zZzZzZ...sLeep

No comments :

Post a Comment