Saturday 17 December 2011

sEceBis kAtA2

Assalamualaikum w.b.t...
rindu la kat maktab...tp bile blek mktb,,rindoo kat uma n family lak..plek aq..tp aku ttap lbey rndoo an uma...ermm,,ag 2 mnggu aku nk blek mktn...arghhh...xnk2...aku nk dok uma jer..ag bess...nnti aku blek mktb msti aku daa xley tulis blog...kat sne ssah nk gne komputer or laptop...so,,kne tunggu blek,,broo bleyhh..sdeyhh nyer...xnak blek mktb...aku nk dok ngan family aku jer...abis laa aku homsik...banjir ar mktb aku dgn air mte aku nnti...hehe...pdahal daa 3 taun dok mktb tp still homsik...ank mak laa kte an..hehe...along blek 26/12..ag awal...aku 2/1...angah 3/1...so,,angah laa blek pling lmbat..x acik...along blek pling awal gilerzz..cyan along...daa laa dye pling jauh skali..pas2 dy blek pling lmbat...nasib2...aku dok tngah2...heee..ermm,,alamak!!!keje bm aku blom cyap agi...camne ny...buku skrap lom bli agi...sah mama msti mrah nnti...adoiii...xpasal2 kne dgr mama mmbebel...huh....angah ngn along msti ngadu kat angah ngn ayah ny...mnympah tol aku...diowg ny mmg kuat ngadu...hampeh...ukan nk tolong...aku mmg mampos....pape pon aku kne wat ny...kalu x mngamok cikgu samsiah ue...huh...mnyusahkan aku tolla dy ue...ukan nk bg aku cuti tol2...ny nk gak bgi keje...hampeh tol...sebal...!!!ok laa...chow...assalamualaikum...

No comments :

Post a Comment