Wednesday 21 December 2011

nOnSensE hehe

Salam pagi...
arghh...ermm,,tdi sbenarnya aku daa tngah dok kat ats katil daa..tp ntah mte aku msih blom ase nk tdo laa...xngntox agi..hehe..drpde aku brngan dok melalut ue lbey bek aku brngan mlalot kat dalam blog ny..lagi bgos...kan3..vote laa...eeiii...hehe..aku ase aku laa mnusie yg blom tdo agi..mklom laa daa kol 4 pgi...owg sume daa nk bngon smbahyang subuh..aku dok menaip blog agi..xbgog tol aku ny an...hehe...ermm,,bowsan nyer..keje bm blom siap agi...cam ne ny...kalau mama ngan ayah thu comfirm aku kne marah..tp mmg salah aku pon...cuti nk dkat 2 bulan tp x cyap gak lagi...abis laa aku...sebal dehh...gi mana ni ya..kalau aku enggak buat pasti aku dimarahin oleh bu samsiah...kalu dimarahin oleh mama ngn ayah enggak ap lagi..ni sama bu samsiah..aduhh,,mampos gue...ahh..enggak pape dehh...aku coba laa buat esok...kita coba ya..hehe..terkecek dlam indon pulak..jgan marah ya para pmbaca sekalian..ny pngaruhla ny dri filem2 indon di tb..nggak bgos btol..ap itu cita nada cinta???ya filen itu laa..yg mmberi pngaruh ini kpda ku...hehe..tngok smpai mne daa aku mlalot..ok laa..td dgar mcm maa nk bngon...tdo arh..hehe..papai


TIME TO SLEEP...ZzZzZz

No comments :

Post a Comment